Контакти

 

АНКЕТА  

1.

Моє прізвище, ім’я та по батькові

Касьяненко Наталія Олександрівна

2.

Дата  і місце народження

19 березня 1974

3.

Освіту отримала у

Харківський державний педагогічний університет ім. Г.С. Сковороди 1996 р.  

4.

За фахом я

 вчитель української мови та літератури

  1.  

 

Учительський шлях розпочався у             ЗОШ  І-ІІІ ступенів м. Дергачі

продовжувався у                                         ЗОШ  І-ІІІ ступенів смт. Коротич

зараз працюю у                                           Коротичанському ліцеї

                                                                     Харківської районної ради

  1.  

Мої перші враження

від зустрічі з учнями                        бажання вчити

про себе як учителя                          я знайшла свою «сродну працю»

  1.  

Місце роботи (повна назва, адреса, телефон закладу)

 Коротичанський ліцей Харківської районної ради Харківської області

62454 Харківська обл., Харківський р-н, вул. Леніна

 

  1.  

Стаж роботи:  

19 років

  1.  
 
  1.  

Кваліфікаційна категорія

спеціаліст вищої категорії

  1.  

Моя участь у дослідно-експериментальній діяльності

    МАН (секції: «Філологія та мистецтвознавство», "Журналістика")

  1.  

Нагороди:

Грамота відділу освіти ХРДА за підготовку переможця ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури (2012 р.)

  • Диплом відділу освіти ХРДА за ІІ місце у районній виставці-ярмарку педагогічних ідей і  технологій «Формування професійної мобільності педагога в умовах багатовекторної системи неперервної  освіти» (2012 р.)
  • Грамота відділу освіти ХРДА як лауреата І (районного) конкурсу «Учитель року – 2012» у номінації «Українська мова та література», за високий рівень професійної майстерності, вагомий внесок у справу навчання і виховання молоді, успішне впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес. (2012р.)
  • Диплом ІІ ступеня ХІХ Харківської обласної виставки – презентації педагогічних ідей та технологій (2012 р.)
  • Подяка вчителю від відділу освіти ХРДА за популяризацію творчої спадщини Т.Г.Шевченка, утвердження в Україні його духовних заповідей та підготовку переможця в Міжнародному мовно-літературному конкурсі учнівської молоді імені Т. Шевченка. (2012р.)
  • Диплом відділу освіти ХРДА за підготовку переможця І етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів- членів Малої академії наук України. (2013 р.)
  • Диплом відділу освіти ХРДА як педагога – організатора Коротичанського ліцею за І місце у районній виставці- ярмарку педагогічних ідей і технологій «Формування професійної компетентності педагога, спрямованої на досягнення оптимальних результатів освітньої діяльності, забезпечення якості освіти» (2013 р.)
  • Диплом ІІ ступеня ХХ обласної виставки- презентації педагогічних ідей та технологій. (2013р.)
  • Сертифікат Всеукраїнського «Учительського журналу он-лайн» за розміщення матеріалів уроків на порталі (2013 р.)
  • Диплом за ІІ місце у районній виставці –ярмарку педагогічних ідей та технологій» Формування професійної компетентності педагога,спрямованої на досягнення оптимальних результатів освітньої діяльності, забезпечення якості освіти» (2014 р.)
  • Грамота за високий професіоналізм у підготовці переможців учнівських інтелектуальних змагань та результативність роботи з обдарованою молоддю (ХРДА,Харківська районна рада) (2014 р.)

 

  1.  

Класи, в яких викладаю

5,7,9,11

  1.  

Мова викладання

українська

  1.  

Проблема (тема), над якою працюю

“Інтерактивні технології навчання на уроках української мови та літератури як засіб формування комунікативної компетентності учнів”

  1.  

Інноваційні форми роботи та технології, що використовую

Групи інтерактивних технологій:

  • кооперативне навчання;
  • колективно-групове навчання;
  • ситуативне моделювання;
  • опрацювання дискусійних питань.

 Форми та методи організації навчально-виховного процесу: «робота в парах», «змінювані (ротаційні)трійки, «два-чотири-вісім», «робота в групах», «карусель», «акваріум», «коло ідей», «синтез думок»,  «мікрофон», «броунівський рух», «мозаїка», «техніка номінальних груп», «дерево рішень», «рольові ігри», «інсценізації», «займи позицію», «дискусія в   стилі ток-шоу», «літературні конференції».

ІКТ, метод проектів        

  1.  

Навчальна література, якою користуєтесь при підготовці до уроку

Теоретичні та практичні розробки В.Гузєєва, А.Гіна, О.Пометун, Л.Пироженко, А.Фасолі, А.Авраменка, В.Тихоші

  1.  

Моє педагогічне кредо

Повноцінна співпраця вчителя й учнів

спрямована на те, щоб учительський стіл не перетворився на кам’яну  стіну, із-за якої ведеться наступ на «супротивника» - учнів.

В.Сухомлинський

  1.  

 

 Мої захоплення:                                театр, подорожі по рідній Україні

Улюблений відпочинок                     в театрі, на природі: біля водоймищ, у горах, у лісі

  1.  

Найбільше я ціную в собі         організаторські здібності, креативний підхід

Основні мої недоліки:                  вразлива до критики

  1.  

Мій стиль спілкування

з колегами                                         партнерський

учнями                                    демократичний

 

 

Зворотній зв'язок

  •  

Візитка

вчителя української мови та літератури

Коротичанського ліцею

Харківської районної ради

Харківської області

Касьяненко Наталії Олександрівни

Рік

Вид роботи

2009-

2010 н.р.

І. Методична робота

  • Участь в установчій конференції вчителів української мови та літератури.
  • Доповідь на засіданні педагогічної раді ліцею на тему:«Інновації в організації навчально-виховного процесу:інтерактивні  технології коооперативного та колективно групового навчання».
  • Виступ на засіданні МО вчителів гуманітарного циклу з доповіддю на тему:«Застосування активних та інтерактивних методів навчання , які організовують процес соціальної взаємодії на уроках української мови».
  • Відвідування районних та обласних семінарів з української мови та літератури.
  • Участь у роботі творчої групи школи за напрямком «Реалізація технології особистісно орієтованого навчання і виховання учнів ЗНЗ».

ІІ. Організаційна робота

  • Керівник шкільного методичного об’єднання вчителів гуманітарного циклу.
  • Організація роботи шкільного предметного гуртка «Загадки фразеології».
  • Підготовка команди учнів до участі у Всеукраїнській  предметній олімпіадаі , конкурсах, МАН.
  • Організація та проведення тижня української мови та літератури. Театралізовані постановки творів. (7 класи). Мовознавчі турніри (5-7 класи)

 

ІІІ. Робота з учнями

  • Відкриті уроки для членів МО гуманітарного циклу:
  1. Тема. «Проблема вибору героїні» (аналіз думи «Маруся Богуславка»).
  2. Тема. Пісні про боротьбу проти соціального  та національного гніту. Образи історичних осіб,лицарів - оборонців рідної землі, створені народною уявою. (8 клас).
  • Підготовка команди учнів до участі в у Всеукраїнській  предметній олімпіадаі , конкурсах, МАН:
  • Диплом IІ ступеня районного етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови талітератури     (Губська Д.).
  • Диплом ІІІ ступеня районного етапу

Міжнародного конкурсу знавців української мови ім. П. Яцика (Голубнича Т.).

  • Диплом ІІ ступеня районного етапу

Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт у МАН , секція українська мова. (Губська Д.).

  • Диплом ІІІ ступеня районного етапу

Конкурс-фестиваль  дитячої творчості «Дивограй», номінація «Ведучі». (Губська Д., Голубнича Т., учениці 9 класу)

 

ІV. Друковані роботи

  • Сценарій випускного вечора « Шкільний експрес»

«Українська мова та література в школі» в-во «Шкільний світ

2010-

2011 н.р.

І. Методична робота

  • Участь в установчій конференції вчителів української мови та літератури.
  • Доповідь на засіданні педагогічної ради ліцею на тему: «Особистість учителя - творець умов особистісного зростання учнів».
  • Виступ на засіданні МО вчителів гуманітарного циклу з доповіддю на тему: «Завдання для розвитку творчих здібностей учнів на уроках української літератури»
  • Участь у роботі творчої групи ліцею за напрямком: «Діалогічна взаємодія у навчально-виховному процесі».
  • Участь у виставці - ярмарку педагогічних ідей та технологій  «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія». Цикл уроків із застосуванням інтерактивних форм та методів.

ІІ. Організаційна робота

  • Допомога в організації проведення педагогічної ради із застосуванням інтерактивних технологій «Формування дидактичної компетентності-запорука особистісного зростання ліцеїста»
  • Організація роботи шкільного предметного гуртка «Загадки фразеології».
  • Підготовка команди учнів до участі у Всеукраїнській  предметній олімпіадах , конкурсах, МАН.
  • Організація та проведення тижня української мови та літератури. Театралізовані постановки творів. Мовознавчі турніри.

ІІІ. Робота з учнями

  • Відкриті уроки для членів МО гуманітарного циклу:
  1. Б.Олійник. «Вибір». Вічна проблема життєвого вибору

( 8 клас).

  1. Образи руських князів у творі «Слово про похід Ігорів». Наскрізна ідея патріотизму .
  2. Тема. Микола Вороний. «Євшан-зілля». Поема про необхідність повернення людині історичної пам'яті, усвідомлення своєї національної приналежності.
  • Підготовка команди учнів до участі в предметних олімпіадах ,конкурсах, МАН:

 

  • Диплом ІІ ступеня. Конкурс-захист науково-дослідницьких робіт МАН, секція «Українська мова» (Нестеренко А., 10 клас).
  • Диплом ІІІ ступеня районного етапу. Конкурс-фестиваль  дитячої творчості «Дивограй», номінація «Ведучі» (Геков М., Поліванова К., учні 8 класу).

 

ІV. Друковані роботи

Публікація уроків у збірнику «Відкриті уроки з української мови та літератури»

 

 

 

2011-

2012 н.р.

І. Методична робота

  • Участь в установчій конференції вчителів української мови та літератури.
  • Участь у роботі творчої групи школи за напрямком: «Використання технологій розвитку критичного мислення на уроках».
  • Відвідування спецкурсу «ПК – користувач» (Сертифікат № НЛ-21 2011 р.)
  • Участь у Всеукраїнському конкурсі «Учитель року-2012», номінація «Українська мова та література»
  • Грамота відділу освіти ХРДА Лауреата І етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2012» у номінації «Українська мова та література» за високий рівень професійної майстерності, вагомий внесок у справу навчання і виховання молоді, успішне впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес
  • Участь у виставці-ярмарку педагогічних ідей та технологій «Електронний додаток до уроків української мови в 6 класі із застосуванням операцій з об’єктами в середовищі Microsoft  Office Word,  Power Point як засіб підвищення якості освіти через професійну мобільність учителя».
  • Диплом відділу освіти ХРДА за ІІ місце у районній виставці-ярмарку педагогічних ідей і технологій
  • Диплом ІІ ступеня ХІХ Харківської обласної  виставки-презентації  педагогічних ідей та технологій

ІІ. Організаційна робота

  • Організація та проведення тижня української мови та літератури:
  1. Презентація мегапроекту «Мужай, прекрасна наша мово!»
  2. Конкурс на кращого читця віршів Т.Г.Шевченка «Слова поета житимуть вічно»
  • Підготовка команди учнів до участі у Всеукраїнській  предметній олімпіаді , конкурсах, МАН.

 

ІІІ. Робота з учнями

  • Відкриті уроки для членів МО гуманітарного циклу:
  1. Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Прикметник». Морфологічний розбір прикметника». (Робота за комп’ютерами  із застосуванням операцій в середовищі Microsoft Offiсe Word,  Power Point). Урок-ділова гра (6 клас).
  2. І. Карпенко- Карий. «Сто тисяч». Проблема влади грошей над людиною». Урок в стилі ток-шоу (8 клас).
  3. Ліна Костенко. Найхарактерніші ознаки лірики, індивідуальність стилю письменниці. Образи – архетипи в поезії «Українське альфреско»). Урок - літературна конференція із застосуванням мультимедійних жанрів ( 11 клас).
  • Конкурс на кращого читця віршів Т.Г.Шевченка «Слова поета житимуть вічно».
  • Підготовка команди учнів до участі у Всеукраїнській  предметній олімпіаді , конкурсах, МАН:
  • Диплом ІІ ступеня районного етапу. Всеукраїнська олімпіада з української мови та літератури ( М’якота Ю, учениця 11 класу).
  • Грамота відділу освіти ХРДА за підготовку переможця ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури.
  • Дипломи  І,ІІ,ІІІ ступенів. Всеукраїнський інтерактивний конкурс знавців української мови та літератури «Соняшник» (Острук А., Бекетова Г., Капустян А., Надьон О).
  • Диплом ІІІ ступеня. Конкурс-захист науково-дослідницьких робіт МАН, секція «Українська мова». (Нестеренко Аліна, учениця 11 класу).
  • Диплом ІІІ ступеня. Конкурс-фестиваль  дитячої творчості «Дивограй», номінація «Ведучі» (Геков М., Поліванова К., учні 8 класу).

 

ІV. Друковані роботи

Друк у фахових виданнях«Українська мова та література в школі « в-во «Шкільний світ» №2 2012

 

 

 

2012-

2013н.р.

І. Методична робота

  • Участь в установчій конференції вчителів української мови та літератури.
  • Участь у роботі творчої групи ліцею за напрямком: «Гуманістичний підхід до формування творчої особистості в процесі вивчення навчальних предметів»
  • Відвідування оновленого очного курсу за програмою Intel «Навчання для майбутнього»  Національного проекту «Відкритий світ». (Сертифікат про успішне завершення, № ВС-0630)
  • Участь у районному семінарі вчителів української мови та літератури в Покотилівській ЗОШ. Теоретичний виступ з досвіду роботи «Інтерактивних технологіі на уроках української мови та літератури як засіб формування комунікативної компетентності учнів».
  • Захист педагогічного досвіду на рівні району «Застосування інтерактивних технологій на уроках української мови та літератури як засіб формування комунікативної компетентності учнів»
  • Участь у Всеукраїнському  конкурсі «Кабінет – творча лабораторія»
  • Участь у виставці-ярмарку педагогічних ідей та технологій «Інноваційний підхід у проведенні випускних вечорів з метою підвищення професійної компетентності педагогів – організаторів в умовах покращення  якості навчально – виховного процесу. Методичні розсипи цікавих ідей. Розробки сценаріїв «тематичних»  випускних вечорів».
  • Участь у виставці-ярмарку педагогічних ідей та технологій «Використання ІКТ на уроках української мови. Розробки уроків узагальнення й систематизації вивченого матеріалу з морфології». ( Методичний бюлетень творчої групи вчителів Коротичанського ліцею).
  • Дипломом відділу освіти ХРДА за І місце у районній виставці- ярмарку педагогічних ідей і технологій «Формування професійної компетентності педагога, спрямованої на досягнення оптимальних результатів освітньої діяльності, забезпечення якості освіти»
  • Дипломом ІІ ступеня ХХ обласної виставки- презентації педагогічних ідей та технологій. (2013р.)

 

ІІ. Організаційна робота

  • Організація роботи шкільного предметного гуртка «Юний журналіст».
  • Підготовка команди учнів до участі у Всеукраїнській  предметній олімпіаді , конкурсах, МАН.
  • Організація та проведення тижня української мови та літератури.
  1. Театралізована постановка  «Жіночі долі в творчості Шевченка» (5-9 класи).
  2. Відкритий позакласний захід «Свято рідної мови» (5-9 класи). Тема. «Рідне слово, живи вічно!»

ІІІ. Робота з учнями

  • Відкриті уроки для членів МО гуманітарного циклу:
  1. Олександр Олесь. «Заспів», «Україна в старовину», «Наші предки – слов яни» .( 5 клас).
  • Тематична лінійка до Дня Соборності України. «У єдності наша сила».
  • Підготовка команди учнів до участі у Всеукраїнській  предметній олімпіаді , конкурсах, МАН:
  • Диплом І, ІІ, ІІІ ступенів. Всеукраїнський інтерактивний конкурс знавців української мови та літератури «Соняшник».
  • Диплом І ступеня районного етапу. Всеукраїнський конкурс-захист науково - дослідницьких робіт  МАН, секція «Журналістика» (Синиця В.,учень 9 класу).
  • Диплом відділу освіти ХРДА за підготовку переможця І етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів - членів Малої академії наук України.
  • Диплом ІІІ ступеня районного етапу. Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка (Шишкевич Ю., учениця 5 класу).
  • Подяка вчителю. Відділ освіти нагороджує за популяризацію творчої спадщини Т.Г.Шевченка, утвердження в Україні його духовних заповідей та підготовку переможця в  Міжнародному мовно-літературному конкурсі учнівської молоді імені Тараса Шевченка.

ІV. Друковані роботи

  • Друк у фахових виданнях «Українська мова та література в школі ( в-во «Шкільний світ» №2 2013р.)
  • Сертифікат Всеукраїнського «Учительського журналу он-лайн» за розміщення матеріалів уроків на порталі

 

2013-

2014 н.р.

І. Методична робота

  • Участь у роботі творчої групи ліцею за напрямком: «Проектні технології як компонент інноваційної діяльності».
  • Керівник ШЕПД учителів української мови та літератури Харківського району (2013-2014н.р.):
  • Виступи із доповіддю на засіданні ШЕПД учителів української мови та літератури  на тему:
  1. «Формування комунікативної компетентності учнів шляхом застосування інтерактивних  технологій навчання на уроках української мови та літератури (Теоретичний аспект та освоєння наявного досвіду).
  2. «Упровадження інтерактивних технологій  ситуативного моделювання та опрацювання дискусійних питань із використанням мультимедійних та автоматизованих навчальних систем.
  3. Підготовка  і проведення фрагмента уроку з української мови в 6-Б класі на тему «Написання слів з пів-, напів-».  Робота в групах. (Для слухачів ШЕПД, членів МО вчителів гуманітарного циклу ліцею).
  4. Коло ідей. Технології реалізації провідної педагогічної ідеї інтерактивного навчання у навчально-виховній діяльності. Практичне заняття для слухачів ШЕПД.
  5. «Панорама творчих знахідок». Моделювання етапів уроків із використанням мультимедійних та автоматизованих навчальних систем.
  6. ІКТ-практикум для слухачів ШЕПД. Конструювання уроків узагальнення і систематизації вивченого матеріалу із застосуванням інформаційних технологій.
  • Участь у виставці-ярмарку педагогічних ідей та технологій  «Інтерактивні технології навчання на уроках української мови та літератури як засіб формування комунікативної компетенції учнів. Методичні поради з досвіду роботи. Блок уроків української мови , розроблених на основі Державного стандарту базової і повної загальної  середньої освіти з використанням активних та інтерактивних методів навчання, які організовують процес соціальної взаємодії на уроках »  (районний етап – ІІ місце, нагороджена дипломом ).
  • Диплом за ІІ місце у районній виставці – ярмарку педагогічних ідей та технологій «Формування професійної компетентності педагога,спрямованої на досягнення оптимальних результатів освітньої діяльності, забезпечення якості освіти» .
  • Сертифікат Всеукраїнського «Учительського журналу он-лайн» за розміщення матеріалів уроків на порталі.

ІІ. Організаційна робота

  • Організація роботи шкільного предметного гуртка «Загадки фразеології».
  • Підготовка команди учнів до участі у Всеукраїнській  предметній олімпіадах , конкурсах, МАН.
  • Організація та проведення тижня української мови та літератури:
  1. Конкурс читців «Шевченкове слово вічне» (5-11 класи);
  2. Презентація мегапроекту «До 200-річчя Т.Г.Шевченка присвячується…»
  • Член комісії районного етапу  Міжнародного мовно-літературного конкурсу імені Тараса Шевченка.
  • Керівник ШЕПД учителів української мови та літератури Харківського району (2013-2014н.р.);
  • Підготовка і проведення засідань ШЕПД учителів української мови та літератури Харківського району
  • Підготовка  і проведення фрагмента уроку з української мови в 6-Б класі на тему «Написання слів з пів-, напів-».  Робота в групах. (Для слухачів ШЕПД, членів МО вчителів гуманітарного циклу ліцею)
  • Коло ідей. Технології реалізації провідної педагогічної ідеї інтерактивного навчання у навчально-виховній діяльності. Практичне заняття для слухачів ШЕПД.
  • «Панорама творчих знахідок». Моделювання етапів уроків із використанням мультимедійних та автоматизованих навчальних систем.
  • ІКТ-практикум для слухачів ШЕПД. Конструювання уроків узагальнення і систематизації вивченого матеріалу із застосуванням інформаційних технологій.

 

ІІІ. Робота з учнями

  • Відкриті уроки для членів МО гуманітарного циклу:
  1. Тема. Іван Карпенко - Карий (І. Тобілевич). Життєвий і творчий шлях. Багатогранність діяльності. Жанрова різноманітність творів (10 клас).
  2. Тема. Володимир Винниченко  «Федько – халамидник». Образ Федька. Щедрість головного героя твору на добро. (6 клас). Урок в стилі телепередачі «Це стосується кожного».
  • Підготовка команди учнів до участі у Всеукраїнській  предметні олімпіаді , конкурсах, МАН:
  • Диплом ІІІ ступеня районного етапу. Конкурс-захист науково-дослідницьких робіт  МАН, секція «Журналістика» (Острук А., учениця 8 класу)

 

  • Диплом відділу освіти ХРДА за підготовку переможця І етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів- членів Малої академії наук України.
  • Сертифікат учасника обласного творчого конкурсу учнівського самоврядування «Моя громада» (Шишкевич Ю., учениця 6 класу).
  • Диплом І ступеня обласного етапу. Всеукраїнський конкурс учнівської творчості, присвячений Шевченківським дням. Номінація  «Література»,  «Україна, як і великий наш Кобзар, - вічні (сім’я – родина – рід – народ – нація). (Сапронова  Дар’я, учениця 10 класу)

Диплом І ступеня обласного етапу. Всеукраїнський конкурс учнівської творчості, присвячений Шевченківським дням. Номінація «Література»,  «Україна, як і великий наш Кобзар, - вічні (сім’я – родина – рід – народ – нація). Надьон Олена, учениця 8 класу.

 

  • Грамота за високий професіоналізм у підготовці переможців учнівських інтелектуальних змагань та результативність роботи з обдарованою молоддю (ХРДА, Харківська районна рада)

ІV. Друковані роботи

Видавнича група «Основа», портал  «Учительського журналу он-лайн».

 

2014-

2015 н.р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2015 - 2016 н.р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І. Методична робота

  • Участь у роботі творчої групи школи за напрямком: «Інноваційні технології та методи навчання як фактор удосконалення навчального процесу».
  • Керівник школи педагогічної майстерні учителів української мови та літератури Харківського району.
  • Виступ із доповіддю на засіданні ШПМ учителів української мови та літератури  на тему: «Застосування інформаційних технологій на уроках української мови та літератури як ефективного засобу забезпечення інтерактивного програмно-методичного супроводу навчального процесу». (Наукове обґрунтування щодо впровадження ІК технологій у практику роботи).
  • Участь у Всеукраїнському конкурсі «Парк педагогічної майстерності».

ІІ. Організаційна робота

  • Організація і проведення конкурсу «Перші спроби пера» на тему: «Люби Україну – твою рідну землю» (до Дня української писемності та мови)
  • Організація роботи шкільного предметного гуртка «Загадки фразеології».
  • Підготовка команди учнів до участі у Всеукраїнській  предметній олімпіаді , конкурсах, МАН.
  • Керівник школи педагогічної майстерні учителів української мови та літератури Харківського району
  • Організація роботи слухачів ШПМ в «Методичній майстерні». Конструювання бінарних уроків із використанням сучасних мультимедійних жанрів і  автоматизованих навчальних систем.
  • Член комісії районного етапу  Міжнародного мовно-літературного конкурсу імені Тараса Шевченка

 

 

ІІІ. Робота з учнями

  • Відкриті уроки для членів МО гуманітарного циклу:

Тема. Осуд зради громаді задля збагачення. Характеристика образу  Тугара  Вовка . (Повість  Івана Франка «Захар Беркут»). Урок-судове засідання.(7 клас).

  • Конкурс «Перші спроби пера» на тему: «Люби Україну – твою рідну землю» (до Дня української писемності та мови).
  • Підготовка  учнів до участі у Всеукраїнській  предметній олімпіаді , конкурсах, МАН.
  • Конкурс-захист науково-дослідницьких робіт  МАН, секція «Журналістика» (Острук А., учениця 9 класу).

 

ІV. Друковані роботи

Видавнича група «Основа», портал  «Учительського журналу он-лайн».

 

І. Методична робота
  • Участь у роботі творчої групи школи за напрямком: «Інноваційні технології та методи навчання як фактор удосконалення навчального процесу».
  • Керівник школи педагогічної майстерні учителів української мови та літератури Харківського району.
  • .

ІІ. Організаційна робота
  • Організація і проведення конкурсу «Перші спроби пера» на тему: «Люби Україну – твою рідну землю» (до Дня української писемності та мови)
  • Організація роботи шкільного предметного гуртка «Юний журналіст"».
  • Підготовка команди учнів до участі у Всеукраїнській предметній олімпіаді , конкурсах, МАН.
  • Член комісії районного етапу Міжнародного мовно-літературного конкурсу імені Тараса Шевченка






ІІІ. Робота з учнями
  • Відкриті уроки для членів МО гуманітарного циклу:
  • Конкурс «Перші спроби пера» на тему: «Люби Україну – твою рідну землю» (до Дня української писемності та мови).
  • Підготовка учнів до участі у Всеукраїнській предметній олімпіаді , конкурсах, МАН.
  • Конкурс-захист науково-дослідницьких робіт МАН, секція «Журналістика» (Острук А., учениця 10 класу).



ІV. Друковані роботи
  • Видавнича група «Основа», портал «Учительського журналу он-лайн».