Для учнів

1. «Електронний додаток до уроків української мови в 6 класі із застосуванням операцій з об’єктами в середовищі Microsoft Office Word, Power Point".Тренувальні вправи

Урок 1 е.doc (1,6 MB)

Урок 2 е.doc (196 kB)

Урок 3 е.doc (50,5 kB)

Урок 4 е.doc (43 kB)

Урок 5 е.doc (41,5 kB)

Урок 6.doc (72 kB)

Урок 7.doc (181,5 kB)

Урок 8.doc (210,5 kB)

Урок 9.doc (226 kB)

урок 10.doc (48,5 kB)
Урок 11.doc (41 kB)
Урок 12.doc (127 kB)
Урок 13.doc (81,5 kB)
Урок 14.doc (112 kB)

Урок 15.doc (127 kB)
Урок 16.doc (43,5 kB)
Урок 17.doc (188,5 kB)
Урок 18.doc (53 kB)
Урок 19.doc (135,5 kB)
Урок 20.doc (117,5 kB)

Урок 21.doc (2,6 MB)

Урок 22.doc (717 kB)
Урок 23.doc (40 kB)
Урок 24.doc (30,5 kB)
Урок 25.doc (496 kB)
Урок 26.doc (801,5 kB)

Урок 27.doc (162,5 kB)
Урок 28.doc (59 kB)
Урок 29.doc (63,5 kB)

2. Увага! Готуємось до тижня української мови та літератури

Мовознавчий турнір (Д).docx (299,5 kB)

3.  Увага! Рубрика "Тести учням від учнів"

А.Чайковський "За сестрою"(Аболімова Маргарита і Бекетова Анна).doc (38 kB)
Коломийки. Думченко Богдан та Сиров Максим.doc (29 kB)
 Г.Тютюнник "Климко" (О.Надьон).doc (36 kB)

М.Хвильовий 11 клас

cloud.mail.ru/public/JNQm/BucgBrMQz

 

 

4. Увага! 2016-Рік англійської мови в Україні!!!

 

Шевченківські дні!

У березні 2016р. в Коротичанському ліцеї відбудеться огляд-конкурс читців, присвячений 202 річниці від дня народження Т.Г. Шевченка

"Читаємо Шевченка англійською..."

До участі у конкурсі запрошуються учні 5-11 класів.

У конкурсній програмі:

  • читання поезій Т.Г. Шевченка в перекладі англійською мовою;
  • театралізована композиція за творами Шевченка;
  • авторський твір.

Виступи виконавців члени журі оцінюють за наступними критеріями:

  • художній рівень;
  • виконавська майстерність;
  • сценічна культура;
  • оригінальність виконання.

Переможці конкурсу нагороджуються дипломами . Також окремі виконавці будуть відзначені за авторську поезію, оригінальність виконання та цікаву інтерпретацію твору.

Бажаємо успіху!!!


 

 









 

 


 

Увага! Проводимо тренувальні вправи з української мови, не виходячи з сайту!!!

Урок 1 (для учнів)

Тема. Краса і багатство української мови

1.  Прочитайте вірш П. Перебийноса  «Рідна мова».

2.  Виділіть курсивом у тексті поширені звертання, жирним шрифтом епітети до слова «мова».

Рідна мово!Колискова

материнська ніжна мово!

Мово сили й простоти,-

Гей, яка ж прекрасна Ти!

Перше слово - крик любові,

Сміх і радість немовляти –

Неповторне слово «Мати»-

Про життя найперше слово…

Друге слово - гімн величний,

Гімн звитяг і клекіт орлій,-

Звук «Вітчизни» неповторний

І простий,і предковічний…

Перейшов усі світи я -

Є прекрасних мов багато,

Але першою ,як Мати,

Серед мов одна лиш ти є.

Ти велична і проста.

Ти стара і вічно нова.

Ти могутня,рідна мово!

Мова - пісня колискова,

Мова - матері уста.

 

 

Урок 1 (для вчителя)

Тема. Краса і багатство української мови

1.  Прочитайте вірш П. Перебийноса  «Рідна мова».

2. Виділіть курсивом у тексті поширені звертання, жирним шрифтом епітети до слова «мова».

Рідна мово! Колискова

материнська ніжна мово!

Мово сили й простоти,-

Гей,яка ж прекрасна Ти!

Перше слово - крик любові,

Сміх і радість немовляти –

Неповторне слово «Мати»-

Про життя найперше слово…

Друге слово - гімн величний,

Гімн звитяг і клекіт орлій,-

Звук «Вітчизни» неповторний

І простий, і предковічний…

Перейшов усі світи я-

Є прекрасних мов багато,

Але першою, як Мати,

Серед мов одна лиш ти є.

Ти велична і проста.

Ти стара і вічно нова.

Ти могутня, рідна мово!

Мова - пісня колискова,

Мова - матері уста.

Рідна мово! Колискова

материнська ніжна мово!

Мово сили й простоти,-

Гей,яка ж прекрасна Ти!

Перше слово - крик любові,

Сміх і радість немовляти –

Неповторне слово «Мати»-

Про життя найперше слово…

Друге слово - гімн величний,

Гімн звитяг і клекіт орлій,-

Звук «Вітчизни» неповторний

І простий, і предковічний…

Перейшов усі світи я-

Є прекрасних мов багато,

Але першою, як Мати,

Серед мов одна лиш ти є.

Ти велична і проста.

Ти стара і вічно нова.

Ти могутня, рідна мово!

Мова - пісня колискова,

Мова - матері уста.

 

 

 

 

Урок 3 (для учнів)

Тема. Словосполучення і речення. Головні члени речення (повторення)

«Синтаксичний практикум»

1. Усно виділити граматичні основи.

2. Позначити відміткою «+» у відповідному стовпчику двоскладне, односкладне речення.

Речення

Двоскл.

Односкл

Двоскл.

Одн.

1. Добре слово варте задатку.

 

 

 

 

2. Дружи з розумом – не будеш дурнем.

 

 

 

 

3. Знання роблять життя красним.

 

 

 

 

4. Знання за плечима не носять.

 

 

 

 

5. За грамотного не розписуйся.

 

 

 

 

6. Наука в ліс не веде,а з лісу виводить.

 

 

 

 

7. Не вчи орла літати, а солов̕я – співати.

 

 

 

 

8.  Розум – скарб людини.

 

 

 

 

9. Розумний всякому дає лад.

 

 

 

 

10. Не лінися рано вставати та змолоду більше знати!

 

 

 

 

11. Чоловік розуму вчиться цілий вік.

     

 

12. Розумну річ приємно й слухать.

 

 

 

 

 

 

 

Урок 3 (для вчителя)

Тема. Словосполучення і речення. Головні члени речення (повторення)

«Синтаксичний практикум»

Речення

Двоскл.

Односкл.

Двоскл.

Одн.

1.  Добре слово варте задатку.

 

 

+

 

2. Дружи з розумом –не будеш дурнем.

 

 

 

+

3. Знання роблять життя красним.

 

 

+

 

4. Знання за плечима не носять.

 

 

 

+

5. За грамотного не розписуйся.

 

 

 

+

6. Наука в ліс не веде,а з лісу виводить.

 

 

+

 

7. Не вчи орла літати, а солов̕я – співати.

 

 

 

+

8. Розум – скарб людини.

 

 

+

 

9. Розумний всякому дає лад.

 

 

+

 

10. Не лінися рано вставати та змолоду більше знати!

 

 

 

+

11. Чоловік розуму вчиться цілий вік.

 

 

+

 

12. Розумну річ приємно й слухать.

 

 

 

+

 

 

 

Урок 4 (для учнів)

Тема. Звертання, вставні слова, однорідні члени речення. Розділові знаки в простому реченні

«Пунктуаційне дослідження»

1. Прочитати речення.

2. За допомогою функцій: «копіювати» і «вставити» позначити, яка схема однорідних членів відповідає даним реченням.

Зміст речення

Схема

Перевірка

На розпутті кобзар сидить та на кобзі грає (Шевч.).

 

 

 

Усе в чеканні: спілі краплі рос, земля і місяць, вишні і тополі (Ол.).

 

 

 

Учіть дітей бачити, мислити, відкривати, дивуватися (Сух.).

 

 

 

В промінні місячнім, як в морі, втонули ниви, і луги, і темні праліси, і гори.

 

 

 

Народність і патріотизм, гуманізм і правдолюбство, краса і велич поезії Шевченка глибоко увійшли в наше сьогоднішнє життя (З журналу).

 

 

 

Приємно бродити по теплих калюжах  чи ловити щучок руками (О. Довженко);

 

 

 

Схеми:

1. О чи О.

2. О та О.

3. О,О,О,О.

4. УС : О, О і О,О і О.

5. О і О, О і О, О і О.

6. О,і О, і,О,і,О.

Урок 4 (для вчителя)

Тема. Звертання, вставні слова, однорідні члени речення. Розділові знаки в простому реченні

«Пунктуаційне  дослідження»

1. Прочитати речення.

2. За допомогою функцій: «копіювати» і «вставити» позначити, яка схема однорідних членів відповідає даним реченням.

Зміст речення

Схема

Перевірка

На розпутті кобзар сидить та на кобзі грає (Шевч.).

 

2. О та О.

 

Усе в чеканні: спілі краплі рос, земля і місяць, вишні і тополі (Ол.).

 

4. УС : О, О і О,О і О.

 

Учіть дітей бачити, мислити, відкривати, дивуватися (Сух.).

 

3. О,О,О,О.

 

В промінні місячнім, як в морі, втонули ниви, і луги, і темні праліси, і гори.

 

6. О,і О, і,О,і,О.

 

Народність і патріотизм, гуманізм і правдолюбство, краса і велич поезії Шевченка глибоко увійшли в наше сьогоднішнє життя (З журналу).

 

5. О і О, О і О, О і О.

 

Приємно бродити по теплих калюжах  чи ловити щучок руками (О. Довженко);

 

  1. О чи О.

 

Схеми:

1. О чи О.

2. О та О.

3. О,О,О,О.

4. УС : О, О і О,О і О.

5. О і О, О і О, О і О.

6. О,і О, і,О,і,О.

 

Урок 5 (для учнів)

Тема. Складне речення. Пряма мова (повторення)

Творче спостереження на основі тексту з елементами аналізу

1. Прочитати текст.

2. Кодова робота. З̕ ясувати види речень, що відповідають цифрам:

1- просте речення;

2- просте речення , ускладнене однорідними членами;

3- просте речення, ускладнене вставним словом;

4- складне речення;

5- речення з прямою мовою.

Жодна освічена людина нашого часу не може обмежитися знанням лише своєї рідної мови. Володіння двома-трьома іноземними мовами - це цілком досяжно, якщо під володінням розуміти можливість читати, писати і розмовляти на не дуже складні теми. Зрозуміло, глибина знання буває відмінною. Часто поліглоти, про яких ходять чутки, немовби вони знають кілька десятків мов, насправді  знають їх дуже поверхово.

Правильно кажуть китайці: «Живи до старості і вчись до старості». При цьому висловлюють цю думку без усяких відмін іменників і прекрасно розуміють один одного.

 

Код речення

Перевірка

1.

1.

2.

2

3.

3.

4.

4.

5.

5.

6.

6.

 

 

 

Урок 5 (для вчителя)

Тема. Складне речення. Пряма мова (повторення)

Творче спостереження на основі тексту з елементами аналізу

1. Прочитати текст.

2. Кодова робота. З̕ ясувати види речень, що відповідає цифрам:

1- просте речення;

2- просте речення , ускладнене однорідними членами;

3- просте речення, ускладнене вставним словом;

4- складне речення;

5- речення з прямою мовою.

Жодна освічена людина нашого часу не може обмежитися знанням лише своєї рідної мови. Володіння двома-трьома іноземними мовами - це цілком досяжно ,  якщо під володінням розуміти можливість читати, писати і розмовляти на не дуже складні теми. Зрозуміло, глибина знання буває відмінною. Часто поліглоти, про яких ходять чутки, немовби вони знають кілька десятків мов, насправді  знають їх дуже поверхово.

Правильно кажуть китайці: «Живи до старості і вчись до старості». При цьому висловлюють цю думку без усяких відмін іменників і прекрасно розуміють один одного.

 

Код речення

Перевірка

1.

1.1

2.

2.4

3.

3.3

4.

4.4

5.

5.5

6.

6.2

 

 

                                             Готуємось до Дня рідної мови


                                                                "Мовознавчий турнір"

                                                                (для учнів 5-7 класів)

Мета: активізувати опорні знання учнів з української мови та літератури; сприяти розвитку розумових і мовленнєвих здібностей дітей, їхнього мислення, пам`яті, виробленню в учнів уважності, спостережливості, відповідальності, розширенню їхнього кругозору; сприяти виховуванню в учнів почуття любові до рідної мови.

Обладнання : на дошці – вислови про мову

« Як парость виноградної лози, плекайте мову.»

М.Рильський

« Без мови рідної , юначе, й народу нашого нема.»

Д.Павличко

«Листку подібний над землею,

Що вітер з дерева зрива,

Хто мову матері своєї,

Як син невдячний забува.»

В.Сосюра

« Ти постаєш в ясній основі,

Як пісня линеш, рідне слово,

Ти наше диво калинове,

Кохана материнська мово.»

Д.Білоус

«Рідне слово…Ні, вітер огуди

Не затулить нам злякано рот.

Ми без нього такі собі - люди,

А із ним - український народ.»

В.Крищенко



«О слово рідне! Шум дерев!

Музика зір блакитнооких,

Шовковий спів степів широки

Дніпра між ними левій рев…»

О.Олесь

«Слово рідне, мова рідна,

Хто вас забуває,

Той у грудях не серденько,

А лиш камінь має.»

С.Воробкевич

Хід змагання

                                                            І етап«Візитна картка команди»

1.Назва

2. Емблема

3. Девіз

                                                                                ІІ етап

                                                                        (для команд)

                                                                            «Редактор»

Відредагувати речення

1 команда

1.У Франції розроблено самий надійний у світі атомний реактор.

2.Я добре відношуся до людей з високим рівнем культури.

3. Збори активу громадських організацій було відкладено до слідуючого місяця.


                                                                            «Редактор»

2 команда

1.Хочеться подякувати Івана Петровича за сумлінно підготовлену відповідь.

2. З цього приводу я хочу добавити ще кілька слів.

3. Підписка на газети і журнали закінчилися дві неділі тому назад.

                                                                            «Редактор»

3 команда

1.Рахую, що розклад треба змінити.

2.Бистро ідіть на перерву.

3.На протязі двох місяців будуть проводитись спортивні змагання .



                                                                                 ІІІ етап
                                                                «Префіксальні пазли»

За три хвилини команди мають записати якнайбільше слів з поданими префіксами. Кількість балів визначають за кількістю написаних слів. Важливо, щоб усі префікси були використані. Коли з якимось префіксом не буде записано жодного слова, команда дістає штрафне очко. (знімається один бал).

Ви-, від-. пре-, су-, під-, при-, прі-, спів-, пра-, по-.

«Префіксальні пазли»

(1 команда)

Ви-,

від-.

пре-,

су-,

під-,

при-,

прі-,

спів-,

пра-,

по-.

«Префіксальні пазли»

(2 команда)


Ви-,

від-.

пре-,

су-,

під-,

при-,

прі-,

спів-,

пра-,

по-.

«Префіксальні пазли»

(3 команда)

Ви-,

від-.

пре-,

су-,

під-,

при-,

прі-,

спів-,

пра-,

по-.

                                                                        ІVетап

                                                                    «Буквопошук»



Учні отримують коло, поділене на певну кількість клітинок, у які вписано слово з пропущеною буквою. Перемагає той, хто правильно виконує завдання швидше за інших.

Гра тренує увагу школярів, спостережливість і кмітливість, розвиває вміння аналізувати й зіставляти словесні одиниці , розширює лексичний запас учнів.

(Вписати слова)

команда 2 команда 3 команда

V етап

«В риму»

Учні отримують слово, до якого мають дібрати риму, по черзі називаючи її. Якщо хтось не може цього зробити, пропускає хід. Перемагає та команда, яка більше підібрала рим.

1 команда

1. Врода –

2 команда

2.Надія –

3 команда

3.Краса -

Завдання для команд

1 команда

1. Врода –

2 команда

2.Надія –

3 команда

3.Краса -

                                                                VІ етап
                                                        «Консонантизм»

Кожна команда отримує по 12 слів, у яких пропущено літери на позначення голосних звуків (консонантизм – система приголосних звуків мови). За літерами на позначення приголосних треба встановити слова. Кожне правильно розшифроване слово приносить команді 1 бал.

                                    Матеріал для виконання завдання

1 команда

Влкн

Мстк

Чрвк

Жсмн

Мшн

Дпртмнт



2 команда

Пзц

Трбн

Мрмр

Лтртр

Влнчль

држв



3 команда

Пррв

Срдвщ

Пстрф

Млість

Втрнр

Грмт



                                                                    VІІ етап

                                                    «Криниця народної мудрості»

                                                                Бліц – турнір

Всім учасникам з команди по черзі пропонується фразеологізм, до якого потрібно швидко назвати синонім чи коротко з’ясувати значення. Хто не назвав, тому відповідь не зараховується.


1 команда

Рукою подати

Ляси точити

З комарів носок

Сізіфова праця

Братися за розум

2 команда

Викидати коники

Ні риба ні м’ясо

Втрачати ґрунт під ногами

Дати драла

Нитка Аріадни

Держатися свого берега

3 команда

Брати в свої руки

Викликати вогонь на себе

Зарубати на носі

Нести хрест

Зуб на зуб не попадає

Вивести на чисту воду

                                                                    VІІІ етап

                                                                    «Інсценізація»

                                                                (домашнє завдання)

Кожній команді було дано завдання інсценізувати уривок з улюбленого твору програмового матеріалу.

Рубрика "Тести учням від учнів"

 

Проект – тест

    А. Чайковский. Твір «За сестрою»               

1. Які випробування  випали на долю  маленького А.Чайковського?

А) Нерозуміння однолітків        В) Він осиротів

Б) Нерозділене  кохання             Г) Нерозуміння  батьків   

2.Хто був головним героєм твору А.Чайковського «За сестрою»?

А) Дід Андрий          В) Ганнуся

Б) Павлусь               Г) Петрик

3.Чим татарин-купець пригостив Павлуся?

А) Зеленим чаєм  і пиріжком,    В) Чебуреком із сиром

Б) Шматочком паляниц               Г) Ковбасою та хлібом

4. Як почував себе хлопець у татарських  купців?

А) Спокійно       В) Не виявляв будь – яких емоцій

Б) Роздратовано і збентежено    Г) Весело

5. Татарину -  купцеві сподобався Павлусь , тому що…

А) Вирішив прийняти мусульманську віру

Б) Гарно співав пісні

В) Був добрим

Г) Вирішив вивчити їхню мову                                                                                         

 

6. Ким був Остап Швидкий для Павлуся?

А) Земляк                    В) Батько

Б) Названий брат       Г) Рідний  дядько

7. Про що думав Павлусь, перебувоючи у татарів – купців?

 А) Страшну кару що його очікувала

 Б) Про жорстокість татарів до нього

 В) Про визволення сестри

 Г) Про свою перевтом

8. Хлопець їхав з татарами, які купили його у Харциза…

А) На коні                         В) На Гарбі

Б) На верблюді                Г) На возику

9. Завдання на відповідність:  дії персонажів…

1.Татари                 А)взяли у полон

2.Павлусь               Б)спалили село

3.Дід Андрій            В)пішов на пошуки Ганнусі

4.Ганнуся                  Г)намагався захистити сім‘ю

10. Чим Девлету – Гірею сподобався Павлусь?  

 А)Був вічливим         В)Був злим

 Б)Знав татарську мову      Г) Прийняв мусульманську віру

11.Завдання на відповідність: опис персонажів

1.Павлусь         А)п’ятнадцять років , мріяв  стати козаком.

2.Палажка         Б)працьовитий чоловік , досвідчений козак.

3.Гануся            В)тринадцятирічна дівчина, любить Павлуся , подобається козацьке діло

4.Степан           Г)виглядала страшно, неначе левиця захистила Ганнусю 

12.Чим закінчився твір «За сестрою»?

А)Павлусь і Ганна залишилися у турків

Б)Павлусь і Ганна пішли додому

В)Павлуся і Ганну вбили

Г)Павлусь не знайшов Ганну

 

 

Тестові запитання

До твору Григіра Тютюнника «Климко»

  1.  Який твір  написав Григір Тютюнник?

А)Три зозулі з поклоном

Б)Гуси-лебеді летять

В)Причинна

Г)На коні й під конем

2)Де народився Григір Тютюнник?

А)Полтавщина

Б) Запоріжжя

В)Прикарпаття

Г)Київ

3)Які почуття у Климка  викликав 

поліцай із потягу?

А)  страху

Б) зацікавленості

В) злості та огиди

Г) радості

4)За яким продуктом стояла Наталя Миколаївна в черзі з трояндовою сукнею?

А)Помідорами

Б)Сіллю

В)Солодощами

Г)Хлібом

5)Чому Климко засмутився, коли дізнався, що пролежав у гарячці три дні?

А)З жалю до себе

Б) Згадав про не виконане домашнє завдання

В)Розумів, що на нього чекають

Г) Згадав про далеку дорогу

6)З’єднайте асоціативні слова.

1)Климко

2)Наталя Миколаївна

3)Дівчина з ринку

4)Зульфат

Асоціативні слова

А) Яскрава хустка

Б) Витримка

В) Трояндова сукня

Г) Вірність

7)Кому належать такі слова:

А) «Можна жить…»

Б)»Я вб’ю його, таких треба вбить!»

В) «Ш-шо ти промекав?»

Г) «Ні-ні, я Вам його не проміняю… нізащо…»

1.Климко

2.Зульфат

3.Наталя Миколаївна

4.Поліцай

8) Оберіть одну ознаку Зульфата

А)Багатий

Б)Вірний друг

В)Не любить вчителів

Г)Лінивий

9) Знайдіть правильне твердження

А) Климкові подобалася діжурка дядька Кирила

Б) Климко здатен на самопожертву

В) Климко ненавидів свою вчительку

Г) Люди завжди холодно ставилися до Климка 

10) Хто з персонажів дитина вчительки?

А) Климко

Б) Зульфат

В) Тітка Марина

Г) Оля

11) Особлива риса, ознака, подробиця в портеті персонажа, що часто повторюється письменником при змалюванні

данного героя це…

А) Художня деталь

Б) Пафос твору

В) Портрет

Г) Контраст

12) Напишіть декілька речень про

ваше ставлення до головного герою твору.

 

 

Тестові завдання до теми «Коломийки»

1.Що зазвичай супроводжують коломийки?

    А. Зібрання селян          Б. Танці

    В. Спортивні змагання В. Ритуали

2.Як називають цикли, в які об´єднуються коломийки?

    А. В´язанки   Б. Віночки

    В. Букети       Г. Снопи

3.Хто автор цих слів: «Коломийка .... така легенька ... що від

неї за плечима виростають крильця»

   А. Євген Гуцало   Б. Тарас Шевченко

   В. Іван Франко     Г. Михайло Коцюбинський

4. З якої коломийки ці рядки:

    Ой співанки-коломийки, в´язанку з них в´яжу,

    Як попросять заспівати, я ся не відкажу.

    Коломийка, коломийка, весела співанка,

    Не раз її над колискою заспівала мамка.

    А. Дозвілля молоді            Б. Жартівливі коломийки

   В. Залицяння та сватання Г. Весільня  коломийка

5.Де виникли коломийки?

    А. Харківщина  Б. Гуцульщина

    В. Київщина      Г. Подільщина

6. Якого персонажу немає в коломийці «Жартівливі коломийки»

    А. Параска  Б. Андруха  В.Степанко Г. Іван-подолян

 

7. Чому коломийки так називаються?

     А. Від слова «коло», тобто під коломийки вели хороводи

     Б. Від назви села Коломия

     В. Від імені Коломий

     Г.  Просто захотіли так назвати

8.Де найбільш поширений цей жанр?

     А. У Східній Україні     Б. На півдні України

     В. На півночі України  В. У Західній Україні

9. Який зазвичай настрій мають коломийки?

     А. Гумористичний   Б.Сумний

     В. Трагічний              Г. Негативний

10.Хто «вкрав» Андруху у коломийці «Жартівливі коломийки»

      А. Пан    Б. Злодій

      В. Муха  В. Татар

11.Встановіть відповідність.

      А. Іван-подолян         1.До півночі за дівками, до полудня спати

      Б. Параска                   2.Якась біда  ударила по штанах три разки

      В. Андруха                   3.На мені пудерику до півтора кіла

      Г. Білявка                     4.Ловив рибу грабельками, стріляв птахи маком

12.Напишіть невеличкий твір роздум на тему :

       А.  «Коломийка - дзеркало душі виконавця»

       Б. «Коломийка – джерело радості»

       В. «Сатира в коломийці»

       Г. «Особливості героїв у коломийках»